Job 31 van 62


Report this listing

Solliciteren



Medische bijstandverleners


Functie

We zoeken medische bijstandverleners die voor mensen zorgen, gemotiveerd zijn en die bij onze klant een carrière willen uitbouwen. Telefonisch sta je de mensen te woord en help je hen zo goed mogelijk verder. Je werkt vanuit het kantoor in Brussel en werkt in shiften van maandag tot zondag.

De afdeling hulpverlening aan personen helpt reizigers en expats over de hele wereld in alle mogelijke situaties.

Enkele voorbeelden: hulp bij ziekenhuisopname, het regelen van betalingsgaranties, het organiseren van een terugreis om medische reden of een vervroegde terugreis wegens familiale omstandigheden.

Op onze afdeling personenbijstand sta je in voor het telefonisch onthaal van verzekerden met een nood aan bijstand, waar ook ter wereld.

- Je begeleidt onze klant van bij het openen van een bijstandsdossier tot en met het tevreden afsluiten van de meest uiteenlopende bijstandsvragen. Hiervoor doe je een beroep op ons lokaal of wereldwijd netwerk van dienstverleners en correspondenten.

- Je hebt maar één doel voor ogen: onze klant, met empathie, de meest passende oplossing bieden.

- Je handelt het dossier administratief zorgvuldig af zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de nazorg. Je beweegt je vlot door de contractvoorwaarden en processen.

- De afspraken en het contact dat je hebt met de klant registreer je in ons bedrijfseigen tool. Je heldere communicatie garandeert een vlotte overdracht naar je collega's. Samen coördineren we de bijstandsvragen 24op24, 7op7. Je bent één van de meest belangrijke schakels in onze dienstverlening.

Bedrijfsprofiel:

Wereldwijd de nummer 1 in reis- en bijstandsverzekeringen.

Elke 2 seconden doet onze klant ergens ter wereld een interventie.

Jouw profiel

- Je hebt ervaring in een dienstverlenende job of je bent een startende professional die zijn bachelorkennis en zijn doortastend karakter wil inzetten voor onze verzekerden in nood.

- Je krijgt energie door klanten - op afstand - service te verlenen en via een warm telefonisch contact werk je naar een oplossing toe.

- Jijzelf hoeft geen medische voorkennis te hebben. Jij wordt bijgestaand door ons medisch team.

- Een wisselend uurrooster betekent voor jou vrijheid.

- Je team, je klant, je manager zullen je leren kennen als een autonome duizendpoot.

- Je bent vlot meertalig, minstens drietalig (Nl/Fr/Eng).

- een grondige opleiding in het gebruik van onze tools en processen - een omgeving van ervaren collega's en een doorwinterd team van bijstandsverleners in een dynamisch bedrijf. - We zijn lokaal actief, maar we kunnen werken met de armslag van een internationale groep; - een boeiende, veelzijdige, meertalige missie in een hecht bedrijf, - hartje Brussel en op wandelafstand het Noordstation; - een voltijds contract; een deeltijds regime is ook bespreekbaar. - shiften roosters van maandag tot zondag - tussen 7u en max 22u

  • De voorwaarden van het verzekeringscontract met de klant afspreken (bedrag van de premies, aard van de dekking, ...)
    De bewijsstukken verzamelen en voor akkoord overhandigen
  • Het verzekeringscontract van de klant actualiseren en de opvolggegevens registreren

Aanbod

- een grondige opleiding in het gebruik van onze tools en processen

- een omgeving van ervaren collega's en een doorwinterd team van bijstandsverleners in een dynamisch bedrijf.

- We zijn lokaal actief, maar we kunnen werken met de armslag van een internationale groep;

- een boeiende, veelzijdige, meertalige missie in een hecht bedrijf,

- hartje Brussel en op wandelafstand het Noordstation;

- een voltijds contract; een deeltijds regime is ook bespreekbaar.

- shiften roosters van maandag tot zondag - tussen 7u en max 22u

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht